Otwórz/zamknij mapę strony

Gospodarka obiegu zamkniętego w różnych aspektach życia społeczno-gospodarczego woj. podkarpackiego

121116 kongres marketinguPonad 150 przedstawicieli samorządów, agencji interaktywnych, public relations i mediów, przybyło do Rzeszowa, by przez dwa dni dyskutować m.in. o współczesnych formach komunikacji międzyludzkiej, kampaniach public relations miast i regionów, a także wykorzystaniu marketingu w promocji samorządów, w ramach odbywającego się w dniach 15-16 listopada Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w Hotelu Hilton Garden Inn w Millenium Hall.

Samorząd województwa podkarpackiego reprezentował członek zarządu Sławomir Miklicz, który podczas otwarcia mówił o konieczności promocji polskich regionów i potrzebie organizacji tego typu przedsięwzięć.

„[...] Polskie samorządy mają jeden cel w promocji: przyciągnąć inwestorów i turystów, a jednocześnie wyróżniać się spośród innych miejsc tak, aby móc zaoferować im coś unikatowego. Województwo podkarpackie ma nową strategię promocji i logo, które promujemy – i dobrze sobie z tym radzimy. Chcemy jednak nadal korzystać z wiedzy i doświadczenia naszych gości - którzy przybyli na kongres, bo mamy świadomość tego, jak ważna jest promocja województwa. [...] Uważam, że działania promocyjne miast i regionów powinny być kontynuowane, nawet pomimo kryzysu, gdyż w perspektywie długofalowej przynoszą one znaczące korzyści dla miast, regionów i ich mieszkańców." – mówił członek zarządu Sławomir Miklicz.

Uczestnicy kongresu mieli możliwość wysłuchania wystąpień m.in. Anny Proszowskiej-Sala Prezes Zarządu Citybell Consulting na temat: „5 decydujących czynników sukcesu skutecznych kampanii public relations miast i regionów", Pawła Tkaczyka Prezesa Zarządu Midea Sp. z o.o. na temat: „Życie po Facebooku. Czy innowacje w marketingu kończą się na mediach społecznościowych?", dr Magdaleny Florek Członek Zarządu Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc na temat: „Sposoby komunikowania marek inteligentnych miast", Michała Weryńskiego z Social Media Manager Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. na temat: „Wykorzystanie Social Media jako "innowacyjnego?" kanału komunikacji z mieszkańcami", czy Dariusza Chołosta Dyrektora Zarządzającego Korporacja Badawcza Pretendent sp. z o.o. na temat: „Nowoczesne techniki komunikacji w JST na podstawie wyników".

Partnerem Kongresu jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

Daniel Kozik
Kancelaria Zarządu

"Herb Województwa Podkarpackiego"

 
 
 
 

Copyright © Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax. 17 850 17 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego