Kancelaria Sejmiku

Kancelaria Sejmiku Województwa Podkarpackiego

al. Cieplińskiego 4, I piętro, pok. 152, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rafał Polak - Dyrektor Kancelarii - tel. (17) 850 17 90, (17) 747 68 37

Ewa Kamler-Łyczko - sekretarka - tel. (17) 747 68 37, (17) 850 17 90, tel/fax (17) 850 17 91, fax. 747 68 36

Lp. Imię i Nazwisko Pokój nr Telefon
1. Janina Westrych 146 (17) 747 68 27
2. Jacek Rylski-Juruś 146 (17) 747 68 27
3. Maria Sarna 151 (17) 747 68 41
4. Beata Skubicka-Kiełbasa 151 (17) 747 68 40
5. Jowita Młynarczyk 151 (17) 747 68 51
6. Jolanta Śmietana 151 (17) 747 68 40
7. Katarzyna Kruk 145 (17) 747 68 19
8. Iwona Kiełbasa 145 (17) 747 68 19
9. Agata Nieradka 145 (17) 773 60 53
10. Jolanta Dutkowska-Radwańska 145 (17) 747 68 19
11. Izabela Fac 145 (17) 773 60 53
12. Michał Wiatr 151 (17) 747 68 40
13. Iwona Pieczonka 145 (17) 773 60 53


Pracą Kancelarii Sejmiku kieruje dyrektor.

Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną pracy Sejmiku, jego komisji oraz klubów radnych, a w szczególności: 

  • udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu (gromadzenie i ewidencjonowanie druków sejmikowych, materiałów otrzymanych od administracji rządowej i samorządowej),
  • stwarzanie radnym warunków do korzystania z opracowań specjalistycznych, ekspertyz, literatury,
  • organizowanie dla radnych pomocy ze strony dyrektorów departamentów,
  • zapewnienie radnym warunków do prowadzenia obrad,
  • prowadzenie rejestrów uchwał Sejmiku, wniosków i opinii komisji Sejmiku, interpelacji, zapytań i wniosków radnych,
  • przekazywanie uchwał Sejmiku organom nadzoru, Zarządowi i właściwym departamentom,
  • opracowywanie i gromadzenie dokumentacji Sejmiku,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z działalności Sejmiku i poszczególnych komisji Sejmiku,
  • przygotowywanie projektów informacji Zarządu o wykonaniu uchwał Sejmiku.